Burret, svallet, frippan, the frill...

Håret behöver ett litet lyft nu känner jag. Är väldigt trött på det då det hela tiden är tovigt och i vägen. Jag känner att jag helst av allt skulle vilja kapa det vid axlarna a la Tove Styrke (när hon var med i Idol). Men så kommer ju det där momentet: kommer jag att ångra mig. Förmodligen. Till och från. Jag har aldrig haft så här långt. När jag började "spara" var målet under tuttarna haha. De målet är passerat för 10 cm sen typ.

Men Sickan har en plan, jag ska beställa tid för toppning idag och så får jag klippa det kort så småning om.

Nu när ni har tagit del av denna värdsliga nyhet vill jag att ni tar fram papper och penna, antecknar och begraver pappret i jorden så att nyheten kan hittas om 1000 år och våra barnbarnbarnbarnbarnbarns barn kan hitta pappret, läsa och se hur deras förfäder hade det och hur de kände inför klipptider o så blir jag kändiz. Snart ska jag ta mig ner på stan och luncha med Olivan! Hörs.





Frippan jag drömmer om på nätterna.

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! :) Var gärna med och tävla om en personlig almanacka hos mig!

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-personlig-almanacka.html#comment



Ursäktar om du inte vill ha såna här kommentarer. <3

2011-09-03 @ 22:41:58
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0