Fullt upp

Lyssnar på Kent och katten myser i mitt knä. Börjar misstänka att hon är förkyld, stackarn. Ikväll är det dags för spelning igen! Det var ju en igår också vilken vi rockade fett på. Synd bara att det var lite publik. När det väl händer nått i köping orkar folket inte gå? Amen sluta klaga på att det inte händer nått för ni missar ju så jävla mycket. Tråkigt med okultiverade människor.

Imorgon är det dags för en annan slags spelning, en performance med teaterklassen på konstmuséet. Det ska bli kul! Gillar folket.

Höstlovet känns sån slöseri. Varför är det en vecka? När man precis fått slappna av så börjar man i skolan igen, och dessutom så är det inte nå jävla slappt över huvudtaget. Sliter ju arslet av mig med allt plugg. Regeringen eller nån, titta hitt och ändra höstlovet till 2 veckor och jullovet till typ 5 veckor!

De små små orden är de svåra orden och de hårda orden är enkla ord. Kent - Chans

Peace


Kommentarer
Postat av: Kusin J

Hej din lilla skitunge, du vill inte åka hit till mig och Linnis då? Du kunde ju ha kommit redan idag.. Äh, jag skickar ett sms istället så du ser det nu med en gång :D

puss

2009-10-27 @ 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0