Idag händer det grejer

Hej alla!
Jag är lycklig för mitt antal bloggläsare har ökat, så tack alla som läser! hehe
Idag tänkte jag ladda upp en bild på min favoritoutfit och berätta lite om min dag.

Om en och en halv timme ska jag till hagateatern för fjärde gången denna vecka. Men idag är det inte repetitioner som står på schemat, utan jag, Emma, Robin och Jens ska spraya på våran scen vilket jag tror kommer bli väldigt lyckat. Även om jag tror att jag inte medverkar så mycket i själva sprayandet! Scenrummet kommer att utspela sig på ett slags bakgård som inte är särskilt bevakat. Det kommer att vara en tunnel längst bak också för att få mera "asfaltskänsla". Det kommer även att finnas en trapp typ 2 meter upp för att jobba mer med status. Kul, med andra ord! Det tar nog några timmar -minst. Jag har även blivit lokalkändis över en natt... hahah, nej. Verkligen inte. Men jag finns med på Kak-TV om den nya teatern som förövrigt heter "hud mot hud". Den har premiär den 6 juni och jag rekomenderar alla ifrån ålder 15 att se den!

Ikväll ska jag träffa Julle och kanske en del andra människor.



Den fina bodyn är lånad från Amanda, men eftersom att den va så snygg så dröjer det nog ett tag innan hon får tillbaka den! Jeansen har jag gjort hål vilket inte syns eftersom att det knappt funkar att ladda upp några bilder som jag vill lägga upp.

Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygging där :) :) :)

2009-05-23 @ 19:34:46
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: Karl

Jag hoppas det är många som blir sugna att se vår teater nu!

2009-05-24 @ 10:36:53
URL: http://dallaskarl.blogg.se/
Postat av: Linda till Amanda

Du lilla Amanda är helt klart en snygging;)

2009-05-24 @ 20:04:39
Postat av: Linda till Karl

Det hoppas vi minsann:D

2009-05-24 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0