En tisdag som är som en torsdag

Nationella prov i matte, del 2. hm.. hur gick det? Sådär, lagom bra, inte ig i alla fall. Efter ett 2 timmars prov hade vi dans! Det var roligt eftersom att jag förvånansvärt kom ihåg allt! My god, ni kommer inte att tro det men vi fick kebbab i skolan. Vad är oddsen? På min vego-vecka och allt. Men men, jag klarade att stå emot och tog lyckligt (eller nått) de veganska alternativet. Datorkunskap hade vi sedan vilket också var minst sagt onödigt. Precis som det här inlägget

Nu till det roliga: idag träffade jag Johanna och jag tyckte det va länge sen! Vi åt en B&J´s men eftersom att kusin J var så förkyld kände hon inte så mycket smak, den stackarn.. Smaken var "Mango Berry Swirl" och första tuggan smakade öl! Half Baked är fortfarande favoriten alltså.
 

Anledningen till rubriken är förstås att det känns som torsdag idag eftersom att det är sista skoldagen för veckan imorgon!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0