Tråkigt för er

Jahapp, just nu är jag ARG. Jävla blogg! Varför funkar det inte att ladda upp bilder för? Ja, detta är en uppmaning. Om det är nån som kan svara på denna jävla fråga så tackar jag och bockar. Nej, det är inte för att bilden är för stor. Här har jag laddat med ett jävla roligt inlägg och sen, men nej?? För det funkar ju inte att ladda upp idiotiska bilder.

Igår hade jag föreställning på Designtorget i västerås. Vi gestaltade sagan Elddonet. Ganska kul. Ikväll är det också teater. Men i köping, Hud mot hud. My favorite. Jag skulle kunna kalla mig skådespelerska, som att det var mitt yrke faktiskt. Inte för att jag får betalt, men för att jag har teater minst 1 gång varje dag hela veckan. Det är lite jobbigt med 3-4 föreställningar i veckan som det är denna vecka men va fan. Jag ska bli skådespelerska, då ska jag fanimig ha föreställningar varje kväll ska ni se!

Nu ska pappsen och jag köpa nya strängar till guran. Något som kan få mig att må bättre iaf, gitarren låter för fan som en fiol när det är gamla strängar. Och ja, det vore ju förjävligt. För jag vill spela gitarr. Sen är det ju såklart teater dåpp.



Klart att det funkar att kladda upp dåliga bilder som denna? Men inte dom roliga jag ville lägga upp. Fuck (grovt språk? Vänj er, snälla, jag låter så när jag är irriterad)

Ps. Idag var jag ute o sprang. Hosta hela tiden. Fan vad äckligt svett luktar.

Peace

Kommentarer
Postat av: Karl

Klart du ska bli skådis, jag sitter i publiken med Lisa när du spelar på dramaten!!

2009-06-03 @ 22:04:23
URL: http://dallaskarl.blogg.se/
Postat av: Amandoooooooooo

du får väl förminska bilderna lindus?

2009-06-04 @ 08:06:56
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: Linda till Karl

Häj Karl! Jag fixar wip-biljetter såklart:)

2009-06-06 @ 12:35:52
Postat av: Karl

Härligt!!

2009-06-06 @ 12:47:10
Postat av: Sanna Jaska

Det funkar inte för mig heller :(

2009-06-20 @ 20:40:46
URL: http://saannajaska.blogg.se/
Postat av: Linda till Sanna

Prova ändra formatet på bilden så det blir en jpg-fil:) då funkar det för mig!

2009-06-20 @ 20:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0