Oj, det var ju 4 dagar sen!

Har tydligen haft annat för mig än bloggen de senaste dagarna. Hej igen! Jag har gått och blivit modern och skaffat Facebook för er som ville veta. Jag är ju helt ny på detta och det känns lite.. hm... ja, konstigt. Har tidigare varit lite anti Facebook för jag har hört att dom sparar ens personuppgifter föralltid och blablabla. Men, det sjuka är att jag kände mig tvungen att skaffa det. Nog för att vänner har tjatat och sådär men, här om dagen när det var Micheal Jacksons minnescermoni såg jag att cnn sänder deras sändningar på Facebook. Jaha? Så man måste till och med ha Facebook för att se deras sändningar nu? Man kan ju såklart se de på tvn eller youtube men alltså vad internet växer! Det är sjukt, ska jag säga er! Min mormor och morfar har ingen data vilket är ganska förståligt då de är runt 80-års åldern men i alla fall, på grund av detta kan dom knappt betala sina räkningar längre! Det kostar tydligen mer att betala dom via post än internet. Kanske på grund av frimärke eller nått, vad vet jag men, taskigt mot "för-tidigt-för-data-generationen".

Oj, jag låter verkligen som en normal 17-åring va? Tror jag tar tillbaka allt jag skrivit för annars blir jag väl internettrakasserad eller nått.

Peace


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack så hemskt mycket!

2009-07-09 @ 21:10:22
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0