Jag var en docka en gång

Hej igen!

Gårdagen var riktigt kul och som timmarna gick men jag fortfarande stannade kvar slutade med att jag sov över hos Anna. Det började med att jag, Anna, Malin och Staffan spelade rappakalja med lite dryck och sedan kom Oskar och Malin gick. Kvällen fortsatte med ännu mera dricka, kortspel, tvspel och gitarrspelande med mera! Vid halv 5 gick jag och la mig i alla fall. Sen vaknade jag nio imorse så har väl inte fått sådär jättemycket sömn inatt.

Imorgon ska jag till Kungshamn igen, blev det bestämt igår! Vet inte hur länge jag blir kvar där men det blir skönt att åka. Usch vad många knäppa och otänkande det finns i en liten småstad som Köping. Fuckers.

Tänkte visa er lite bilder på min outfit som docka på Elins 17-års kalas förra torsdagen! Det var kul att vara docka.



Min locktång är så himla bra! Köpte den i våras, OBH Nordica Björn Axén Tools 32 mm heter den och jag rekomenderar den varmt!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0