Hemma igen!

Då var tripp 2 till Västkusten denna för sommar avklarad. Det var bara fint dagen vi kom och dagen vi åkte, vilket var mindre roligt men annars har det varit ganska bra! Blev lite shopping, alltid god mat och trevligt sällskap. Så det ska vara på en semester i Sverige helt enkelt. Lite bilder kommer nu.




Nu ska jag åka och hämta min älskade och saknade katt hos kattvakterna mormor och morfar! Ikväll hade jag hoppats på party men vet inte riktigt vart kvällen leder, Amanda är värvad i alla fall.

Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag gillar de där små båthusen. de får mig att tänka på godis, lego och typ monopol :) haha

2009-07-26 @ 19:14:49
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0