Av en annan från mig till dig.

Du och jag, vi ville dela livet. Fanns ingen oro eller tvekan, vad kunde gå snett men idag, tar vi varann förgivet och har förlorat att det där som var så rätt. Men vad är det då som gör att jag är kvar fast jag har sagt jag ska gå, kan det va kärlek? Kan det va så, att jag nog älskar dig ändå. Vi har tappat bort varandra. Som att otrohet och svek inte spelar nån roll. Står kvar, fast går i smyg till andra. Kanske bäst vi ger oss av åt varsit håll. Men vad är det då som gör att jag är kvar fast jag har sagt jag ska gå? Kan det va kärlek? Kan det va så att jag nog älskar dig ändå? Tid att bryta upp, dags att ta ett kliv. Packa väskan, ge sig av mot ett eget liv. Men vad är det då som gör att jag är kvar? Fast jag har sagt jag ska gå?Kan det va kärlek? Kan det va så, att jag nog älskar dig ändå.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det där var riktigt vackert och det känns som som jag känner igen texten... Är det sant? Borde jag känna igen den?

2009-07-26 @ 23:47:44
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0