Skolan började med kaos

Vi fick en ny lärare som i princip sa från första stund att den inte gillade vår klass. Ingen planering, lärare som glömmer lektioner och elever raderade. Hm, ja. Det kunde inte bli värre i alla fall. Och det blev det inte heller.

Skolmaten har blivit bra, dom har bytit matleverantörer och vi hade mjukt bröd och goda grönsaker! My god, thank you.

Men. Man ska aldrig börja mening med "men", men who cares at this blog? Äh, forget it. Men, jag saknar redan sommarlovet, friheten, oberoendet av måsten och värmen. Saknar redan att inte kunna träffa mina vänner när jag just känner för det! Mitt schema är supersegt också, 4 dagar i veckan slutar jag mellan kl. 16.00-16.40. Possitivt är att jag slutar klockan 11.20 på onsdagar, då har jag tid till frihet! Tror att jag ska göra onsdagar till min gymmet-dag. Det kan vara nyttigt för mig. Latmasken jag är.

Skönt att inte klockan är så mycket, känner redan ögonlocken tunga som stenar. Sov dåligt inatt. Nu ska jag läsa! Godnatt

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0