Skin against skin

Hej igen!

Uppdateringen kan jag nästan skylla på Amanda eftersom att jag har vart med henne sedan i fredagskväll. Aldrig släppt hennes sida haha! Vi har gottat oss med att se Twilight 3 gånger eftersom att den är oförklarligt bäst och läst böckerna i Twilight-serien (usch, det låter hemskt nördigt). Kul har det varit i alla fall!

Imorse när jag vaknade med Amanda så såg jag att ljuset in i mitt rum genom persiengliperna var ljusare än vanligt och tänkte "det är nog till och med fint väder idag". Vi åkte ner till krillan med Evelinn och kom hem för någon timme sedan igen. Imorgon ska jag äntligen träffa Julle!

Rob Pattinson är galet snygg....



Glad nyhet: imorgon börjar repetitionerna igen av Hud mot hud! Vi kör en till sväng föreställningar i Augusti nämnligen och det kommer väl åter igen att fylla mitt liv (de närmaste veckorna) med teater. För er som missade föreställningarna förra gången är de nya föreställningarna 14/8, 15/8, 16/8! Hoppas ni kommer och kollar.



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0