Good music is my drug

Slutade 11.20 idag, så jävla skönt! Ännu skönare är att jag kommer göra det varje onsdag. Så har vart hemma ett tag nu, lunchade med mamma en caffe latte-sallad och just nu sitter jag och lyssnar på massor med bra musik! Bland annat band of horses och coldplay! Bra skit.

Ikväll ska jag ta och kolla på nya serien "true blood" på svt 1. Tror det kommer vara bra.

Äntligen börjar jag bli glad! Har känt mig lite nere och så, som den årliga depression jag hamnar i när skolan börjar. Men kan man bli något annat när man lyssnar på sin favoritmusik, glad alltså? Vill bara tillägga att jag är på jakt efter en ny skinnjacka också, min kära gamla skinnjacka har vart mig trogen sedan 7:an, är fortfarande lika snygg men vill ha en med nitar på.



Peace


Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: jag håller meeeeeeed! men du, häng på mig och julls på tors :) undra vem som skrev den andra kommentaren om den första var från linda?! ...

2009-08-26 @ 16:29:45
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0