Fjärilar finns i hela köping

Coldplay var så himla underbart, jag är garanterat en konsertmänniska som kan konstatera att de underbaraste timmarna detta år har varit det 2 av håkan hellströms p&l-konsert och dessa timmar med Coldplay igår. Dom var bara bäst bäst bäst! Amanda och jag hamnade väldigt långt fram och ... tja, allt var bara helt jävla fucking amazing.


Fick ett glädjerus när vi kom in på arenan.


Amandagull, kanske sansad där men en sann konsertmänniska hon med!


Förbandet White Lies är en favorit och helt klart en bonus!


Kärlek


Under "The hardest part" spelade dom på en vinge till scenen precis där vi stod!

Så, idag har Amanda och jag gjort tavlor av konfettit format som fjärilar från konserten som vi fick över oss. Ja, som jag redan sagt var allt så jävla bra. Fjärilarna som blev över tog vi i handen, gick upp på bondgårdsberget och kastade ut!

Imorgon är det skola. Tillbaka till verkligheten. Jag vill verkligen inte.

Peace

Kommentarer
Postat av: JULLE

JAG SÅG BILDER PÅ AMANDAS BLOGG: DU ÄR ÄR SÅ JÄVLA SNYGG I HÅRET SÅ JAG DÖÖÖÖR :-)<3 Ringer dig imorgon! PUSS

2009-08-24 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0