Äntligen HELG

DET FINNS INGET BÄTTRE ÄN HELG! När veckan har varit jobbig och man är värd ledighet finns det inge bättre än när ledigheten väl kommer! Fan, fredag. Skujt skönt. Lars Winnerbäck har kommit ut med en ny singel som bara är Lars Winnerbäck! Grymt alltså! Den heter "Jag får liksom ingen ordning" med tracken "Jag får liksom ingen ordning" som är jättebra, lite mer drag och dunk i. Sen "Från kylan in i värmen" som han sjunger helt akustiskt! På tal om akustiskt, påminner det mig om vad gjorde idag. Jag hade ett sångprov a la idolaudition för musikalinriktningen som jag har börjat med nu. Det gick bra, sjung Get here men behövde bara sjunga första versen så var hon nöjd. Sedan gjorde jag lite registerövningar. Meningen med att vi gjorde detta var för att sångpedagogen skulle se om vi sjung bra och om vi var alt eller sopran. Slutsatsen hon drog om mig var att jag var både alt och sopran. Lite kul.

Håkan Hellström kommer till Gröna Lund nästa fredag! Då kommer jag att befinna mig där. Älskar denna man <3


Bilden är från P&L.

Nu ska jag spela lite piano och ikväll ska jag träffa Amanda! Missbrukar jag frågetecken?

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0