Sommar

Sommaren är här! Jag har redan haft min semestervecka och den tillbringades på Peace and love i Borlänge! Stökigare än tidigare år må jag säga men ack så kul! Inga bilder denna gång kommer att komma upp på facebook eller bloggen (okej, kanske någon som jag tagit med mobilen men inte mycket mer). Vet ni varför? För att Jullan och jag istället tog kort med engångskameror! Så mycket roligare. I veckan ska jag gå ner till fotobutiken och framkalla dom. Spännande. Jag har saknat det där klickljudet när man tar kort, att inte kunna zooma och faktum att man måste titta in igenom ett litet hål för att se vart man tar och inte på display. Nostalgi!

Jag har varit förkyld sedan studenten och den vill hålla i sig verkar det som! Hostar så jag vet inte vad! Vet ni vad jag gör nu? Sörjer för att Paramore har spelning i Sverige idag, Putte i Parken, och jag kan inte vara där och han jag vill se det med är i Finland! Synd! Hoppas dom kommer tillbaka snart.
Nu ska jag sova och framför mig är några jobbdagar! Hörs soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0