Im perfectly lonely

Sitter här denna mysiga söndag, lyssnar på John Mayer och försöker slipa ett inlägg. Helgen har varit i stort sätt bra. Köpingsyran, you know, och det bjöds på en hel del festligheter vilket var roligt. Det blev 2dagars med mina så underbara vänner som jag saknat så mycket sista tiden!

Som ni märker kära läsare så är jag inte lika aktiv här längre och jag tror bloggen är som en dagbok när det gäller behovet av att skriva. Man skriver när man mår skit eller bäst, och jag mår "bara" bra just nu. Det är skönt och stabilt. Jag har längtat efter lediga dagar så länge och det känns som att de äntligen är här. Jag har längtat efter värme och ratat tjockjackan, det kan man göra nu utan att frysa. Det är tur att sommaren närmar sig, för det är just det som lättar upp det mesta och gör att man orkar stå ut.

Här kommer en bild från i fredags som jag snodde från Olivias blogg. Elin och jag! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0