Ny design.

Herrejusses, den här har jag knåpat på! Skönt att den är klar. Visst är den snygg? Planen för dagen är att jag snart ska slänga ihop min berömda pastasås. Sedan kommer Elin hit och vi ska ha en liten musikaleftermiddag, kolla på Across the Universe och Chicago om vi hinner. Vid 7 ska jag nämnligen på ett möte på haga om eventuellt ännu ett nytt projekt. Har inte riktigt bestämt mig än om jag har tid, men vi får se!

Jag gillar inte vinterlandet här ute! Det är ju mars, för tusan. Jag tycker det är kul att vi haft så mycket snö i vinter. Men jag mer än välkomnar våren nu med öppna armar. Längtar efter min ursnygga skinnjacka, blåa converse och jenas. Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0