"Bad"

Förlåt för en slarvig uppdatering. Idag hade vi bad i skolan. Inte ens på vanlig idrottstid, så jag hade 5 timmars hål sedan det där jävla badet. Måste börja med att köpings badhus till och med är fräschare än det vi var på med klassen. När jag hade simmat ett tag så kände jag en äcklig smak i munnen (man vill ju inte direkt svälja det frivilligt, men ni vet, ibland blir det en kallsup och lite stänk)... Det var inte äckelklor smak utan typ surare. Då började jag äcklas och föreställa alla anledningar det kunde vara till att det smakade illa. Svett, kiss.. Haha. Inte kul! Tänk om man hade bad på idrotten i en sån här pool istället? Skulle lätt kunna ta några varv i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0