22 juni

Känns som mitt sommarlov inte riktigt börjat än, slit och släng i kalkfabriken än så länge! Men jag är glad att tjäna lite slantar. Det lär behövas! Nu har jag ju snart slitigt i lera i 2 veckor, bara 2 dagar kvar! Fan vad nice. Sen tar jag lov!

Mja, vad ska jag säg. Det är ju rätt dött här på bloggfronten, bloggtorka right now. Idag har det i alla fall hunnits med en hel påse fynd från hm och teater. Och jobb förstås, och tandläkaren. Var bedövad i tamejfan hela käften. Om 1 vecka är det P&L och då sticker jag och my dear friends for some party! Inget speciellt superduperband som Håkan, men gott om bra band i alla fall. Ser mest fram emot moto boy, carl norén, mando diao, johnossi, the kooks, kent... Haha, okej det kanske var en hel del då! Känns som jag rablat dom förut? Jaja.. Ha't pra! Puss



Så söt ser man ut på mitt jobb! Nu blir det glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0