3 saker bara

3 saker som jag har på hjärnan just nu.

1. Tatuering. Fan jag vill och för en gångs skull har jag pengar. Men, och det är ett big fucking fetstort men, tänk om jag tröttnar på den där jävla svalan? Jag vet att jag vill ha just en svala för det står för harmoni, frihet och något slags lugn. Jag tänker rita den själv så det liksom blir något för mig och av mig. Men den sitter där resten av livet? Jag tänker tatueringar som smycken på kroppen, men tänk att ha samma örhängen på sig resten av livet? Örhängena kanske inte känns lika fina när man är 45 bast?

2. Skolan. Fan jag orkar inte. Har så mycket inproppat första halvåret att jag har ingen aning om hur jag kommer hinna. Och tänk er, att ta 7tåget varje morgon till en tråkstad som Västerås är inget jag ser fram emot. Har lite ångest att jag inte kommer hinna träffa vänner och boyfriend i veckorna. Men det är väl bara nått som löser sig antar jag.

3. Vad mycket annat jag hellre hade gjort just nu. Jag vill festa, eller sova. Tvätthögen väntar. Är väldigt trött men såå sugen på att bara dansa! Kan i alla fall trösta mig med att jag ska ut till Julle ikväll och spendera natten där! Det blir awesome som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0