Min barndomsvän Kent

Jag kanske är nördig, men inte nörd! När jag skulle logga in så såg jag att Kents nya platta är på väg! Röd som den ska heta, kommer den 12 November  att finnas i mina och andras händer. Var tvungen att kolla upp lite mer om det här på deras hemsida och får reda på att singeln "töntarna" släpptes idag. Hm, ja jag kan kalla mig efter men egentligen så kanske jag inte är det. Bara det att när "ingenting" släpptes hade jag nedräkning..

Jag har lyssnat på Kent sen 2002 men haft många pauser och intensivare perioder. Något som är rätt skumt är att jag aldrig sett dom live. Funderar på att ändra på det. Här är turnelistan.

Turnéplan våren 2010:

25 februari – Stockholm, Annexet
26 februari – Stockholm, Annexet
3 mars – Gävle, Läkerol Arena
5 mars – Helsingfors, Hartwall Arena
10 mars – Linköping, Cloetta Center
12 mars – Århus, Kongresscenter
13 mars – Köpenhamn, Tap1
14 mars – Malmö, Malmö Arena
18 mars – Göteborg, Lisebergshallen
19 mars – Göteborg, Lisebergshallen
24 mars – Oslo, Oslo Spektrum
25 mars – Bergen, Grieghallen
27 mars – Bodö, Bodö Spektrum
30 mars – Örebro, Conventum Arena



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0