Visst är den snygg?

Ni anar inte hur många timmar jag har setat och knåpat på designen, nu är den äntligen klar!

Idag har jag och syster bakat Amerikanska chokladmuffins med valnötter. Det blev väldigt gott. Vem vet vad som händer till kvällen? Det är ju sommarlov, och det kanske är just det som är den stora njutningen med sommarlov. Man planerar aldrig någonting.

Mitt rum är nästan lika stökigt som mitt liv i störta allmänhet för tillfället, så jag ska nog plocka undan lite och känna att jag har ordning någonstans.

Imorgon är det midsommar!

Peace


Kommentarer
Postat av: Amando

Det blev skitsnyggt linda!!!! :D duktig du är! <3<3

2009-06-18 @ 23:11:04
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: Linda till Amanda

TAAAACK:D

2009-06-18 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0