Hungry Heart

Sådär snabbt gick det. Nu är föreställningarna för juni månad avklarat. Det blir tre stycken till i augusti och obestämt antal skolföreställningar i september och oktober. Vi ska förmodligen också söka till atr-festivalen i Örebro nästa år och en riksfestival till i Göteborg. Håll tummarna! Vi har fått så mycket beröm för föreställningen och det är absolut det bästa jag någonsin gjort. Jag har utvecklats så mycket under denna tid.

Gänget också... Vilket bra gäng det är! Vi kan verkligen samarbeta och det finns inga spänningar vilken är en stor del till det bästa möjliga resultatet. Jag trivs verkligen med dessa personer och längtar tills det blir teaterfester med detta gäng! Vi har bara repat sedan januari och det är väldigt kort tid för amatörteater.

Här får ni njuta av lite bilder från föreställningen!



Henrik precis i början



Gänget





Gunnel och Hans



Madde och Tom



Madde och Henrik

Så, all möda som man lägger ner är verkligen värt det. Det är tack vare publiken som man vill ställa sig upp på scenen igen och (som min teaterlärare Kjell säger) bli sårbar och skör. Bilden som kommer nu är mig själv som lyckligast. Det finns inget bättre.



Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vi har nog alldrig varit ett bättre gäng, snygg bild på Gunnel och Hans förresten. Snart blir det teaterfest!!

2009-06-15 @ 22:14:54
Postat av: Karl

Ja, vi har nog alldrig varit ett bättre gäng, snygg bild på Gunnel och Hans förresten. Snart blir det teaterfest!!

2009-06-15 @ 22:15:49
URL: http://dallaskarl.blogg.se/
Postat av: julle

Det var det bästa jag har sett lind! <3

2009-06-16 @ 00:48:55
Postat av: Linda till Karl

Ja, haha håller bara med:)

2009-06-16 @ 14:18:00
Postat av: Linda till Julle

Åh, fan vad glad jag blir!!! Hihi:D

2009-06-16 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0