Allsång igår och tokshopping

Gårdagen tillbringades i huvudstaden och började med att mamma, Sanna och jag tog 8.40-tåget upp till Stockholm. Det blev shopping i några timmar och jag hittade orimmligt mycket fina kläder men inget av det som jag hade planerat att köpa fanns kvar. Blev ett par chinos och typ 9 tröjor tror jag... Haha, men jag är värd det. Har inte shoppat nån gång på hela sommaren tror jag. Vid 5 åkte vi upp till Skansen och tittade på halva genrepet och var se´dan kvar till sändingen. Fast vi kom så sent hamnade vi konstigt nog längst fram på ståplatserna. har man starka armbågar så har man.



Mer bilder orkar jag inte ladda upp för tillfället, men kan ändå inte lova fler.
Peace

Kommentarer
Postat av: Karl

Haha, jag var också där!

2009-07-29 @ 22:31:33
URL: http://dallaskarl.blogg.se/
Postat av: Linda

Till Karl: Jaha, vad kul! Imorgon är det förresten marknadsföringsmöte kl 17 om du inte visste det.

2009-07-29 @ 23:07:03
URL: http://adolphsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0