en söndagskväll som denna

önskar att jag hade en god kopp te här, men risken finns att min blåsa skulle spricka då för jag har redan druckigt så mkt av "amandas te" (!) ikväll. japp, teet, som man kan köpa på "livets krydda" i köping är döpt efter min vän amanda och det tycker jag är väldigt coolt och kommer säkert att skryta med det nån mer gång. vem vet, kanske funkar som ett partytrick nångång för "livets krydda" är en ganska big deal i en liten sötstad som denna!

its times like this you learn to live again, nobody knows about me that sometimes i cry, du är det finaste jag vet. musik kan komma o gå men vissa låtar lämnar jag aldrig. några exempel är dessa men finns förstås massor med mer och just nu känner jag bara för att få höra ett riktigt sköt rockigt gitarrsolo. klockan är mycket, imorgon blir det västerås som vanligt eftersom att jag pluggar där. så sängen väntar!

puss o kram
L

Kommentarer
Postat av: Amanda

Riiiiktigt snygg blogg linda! sitter och dricker "mitt eget te" just nu. smakar ljuvligt :D "imorgon blir det västerås som vanligt eftersom att jag pluggar där" hm... eller inte? vi hörs imorgon! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsss<3

2009-02-09 @ 21:18:40
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0