Plötsligt händer det

Hallå!
Igår gjorde jag 2 upptäckter som jag som tjej bara känner att jag måste dela med mig av! Igår var jag på stan med Hanna i Västerås och småshoppade lite. Fick med mig hem bland annat dessa saker här under, och dom, oh my, so goood!

Kerastase Chroma Thermique
Fick hem några gratisprover av den här produkten. Det är alltså ett värmeskydd som i kontakt med värme startar en inpackning i håret. Mitt hår känns som nyklippt! Underbart! Står högst på önskelistan just nu!

The Body Shop 100% Natural Lipp Roll-On
Jag har på senare tid förstått att jag har en stor cruch på läppglans som luktar och smakar gott. Detta läppbalsam är min nya favo för att 1. det är från the body shop, förkärlek redan där. Dom kämpar för bra grejer osv. 2. Det blir kallt av den lilla metallkulan när man tar på det, och mintsmaken är god. 3. Det är så lätt! Hatar när det blåser ute och håret fastnar på läpparna. Lovar, det kommer inte hända med detta!

Så för er som undrar om jag får betalt för att säga det här, kan jag ju bara säga att så är det inte. Det är bara ett helt ärligt råd som jag ville dela med mig av. Blir ju inte mycket om skönhetsprodukter här i vanliga fall precis!

På tal om önskelista...


Mummaaaaaaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0