The Wiz all day long

Jag är sämst! Alltså, helt ärligt så prioriterar jag inte bloggen längre (hm, ingen som märkt?;) )

Just nu går jag i skolan 6 dagar i veckan, och när jag väl kommer hem så är jag helt slut och bara dricker te och hamnar i soffan. I skolan gick jag faktiskt i 11 timmar i fredags! Det kan nog vara mitt rekord. Men ni ska veta att det gör inte så mycket!! För det är (förutom all väntan) jätteroligt! Det är ju det här jag drömmer om, jag skulle inte kunna önska mig något annat att göra om dagarna, dock kanske lite kortare dagar eller en hel helg nån gång men det kommer ju! Tänk att jag står på scenen och har en av de största rollerna i en stor musikal. Det här har jag drömt om ända sedan jag var liten!

Tänk att det är runt 250 personer inblandade i det här, affischerna sitter på bussar, den kostar 200 000 att sätta upp, man har passionerade lärare och man utvecklas hela tiden... bara det att biljetterna bokas på ticnet känns häftigt! Tänk så kul! Om 2 veckor börjar en betydligt lugnare period, det kan nog behövas efter det här.

Om ni vill veta mer om The Wiz, där jag spelar fågelskrämman btw, titta in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0