Student 2011

10 juni 2011 var den så efterlängtade dagen då jag skulle ta studenten. Det var den roligaste dagen i mitt liv och jag fick uppleva denna speciella dag med fina människor! Min klass som blivit så otroligt tighta på slutet, min pojkvän, min familj och släktingar med flera. Jag är så glad att jag fick uppleva dagen med dom! Det är så många livslånga minnen jag kommer bära med mig från den dagen.

Jag är otroligt stolt över mig själv över min skolgång. Jag har alltid kämpat och klarat mina mål! Jag är nöjd över mina tre år på gymnasiet och nöjd med betygen. Mitt bästa skolminne över alla dessa 12 år jag gått i skolan kommer att vara när jag stod på scenen som fågelskrämma i The Wiz som 4 000 människor såg. Jag har haft helt underbara lärare på Carlforsska som har själva vart så passionerade av det de gjort att de smittat av sig. Dessutom har jag träffat riktigt otroliga människor som kommer att vara vänner för livet.

Nu tar livet en helt annan riktning och jag är redo för förändringar! Jag har redan börjat jobba och i höst kommer även nya teaterprojekt som ska bli jättespännande! Ser fram emot att inte ha några måsten och är tacksam för friheten jag känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0