Piff

Idag är det just det jag hade tänkt göra. Sånadär projekt som legat och väntat så länge... Byta gardiner och ta fram symaskinen och fixa ett linne. Om jag har tid kanske det ev blir några kuddar också! Om jag hittar tyget....

Senare i veckan väntar ett till litet fixprojekt. Det handlar om Beatles och text på väggen! Tänkte sätta min fina Beatlestavla lite mer i fokus.



Sånt här tycker jag om!



Hittade även en MARDRÖMsbild när jag sökte efter lite inspiration. Inte så att jag inte tycker om vitt. Jag älskar vitt. Men i detta sammanhang blir det bara dött. Skulle aldrig kunna ha helt vitt hemma hos mig. Inget organiskt i det alls.

Kommentarer
Postat av: frida

nej fyfan vad dött. jag håller med dig! inget "liv" alls i den där bilden! piffa till med färg och det skulle bli sjukt snyggt! :)

2013-07-20 @ 18:48:15
URL: http://freyasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0