Long time no seen

Det var så länge sen jag bloggade att det har ploppat upp mina funktioner och grejer! I'm back!

Visste ni att jag har börjat klura på önskelistor? Det händer ju så mycket de kommande månaderna, julafton, min 18års dag och studenten! Följande saker har jag klurat ut:
- Håkan Hellströms bok "P.S lycka till ikväll"
- En symaskin (Är det tråkigt? I studentpresent? Kanske lite dyrt då, men annars kan man ju önksa sig pengar till en..)
- Presentkort på IKEA (märks det att jag börjar tänka "flytta-hemifrån-tankar"?)

Såpp, det var det. Eller förresten såg jag en bok igår på Bokia om Beatles, hade ju också vart kul. Nu ska jag ta tag i den här dagen, hade inte räknat med en sådan här lång sovmorgon! Stressa stressa! Yalla yalla! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0