Sömn och bevis, typ.

Hej. jag är så galet trött, uhuhu... Jag laddar med johnossi och paramore för att hålla mig vaken. Men. Sängen lockar alldeles för mycket, men jag har planer på att sy ett tag till. Imorgon är det ju nämnligen avslutningsfest för revygänget! Ska bli skitkul att träffa alla igen! Vi har ju trots allt levt tillsammans tre gånger i veckan minst sen...(med alla rep) november?

Tänkte visa er en sak! Jag har gjort en labb för två veckor sen! Esteten har börjat läsa naturvetenskap. Det var ju faktiskt minst 2 år sedan jag hållde på med något sådant sist. Seriöst hade jag glömt bort hur en atom var uppbyggd. Men här är beviset på att jag har labbat, vi skulle se hur mycket salt det var i en saltlösning.

Datadaaaa!



Peace


Kommentarer
Postat av: Amanda

gud så vackert linds! ;) mms en bild på din utklädnad sen, jag är nyfiken tjej!

2010-02-20 @ 11:02:47
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0