Fan vad jag svär

Håkan igår va så jävla fucking amazing bäst. Oslagbar människa och musik. Gaaah, fan vad jag älskar han. Elin, Linnea och Isa gjorde kvällen! Bilder kanske kommer sen men just nu orkar jag inte.

Ikväll ska man fira Jullan som fyllde 17 i veckan. Blir en great kväll misstänker jag! Ha det så jävla bra ikväll alla läsare av denna blogg!

Idag fick jag en komplemang som verkligen gjorde min dag. Finns ju inget bättre typ? Håkan iofs. Håkan, dessa 2 konserter jag har sett i år har vart dom bästa timmarna i mitt liv. Det innehåller så jävla mycke känsla att man dör fast överlever. Aja, nu ska jag fixa och trixa med min cplugg och göra underverk. Ha det bra.


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0