Dagens

Helgen har vart lugn, jag har köpt en ny gitarr och den är vacker och älskad.

Tänkte dela med mig av lite låtar som jag.. avgudar.
Hurricane Gilbert - Håkan Hellström
Jag har varit i alla städer - Håkan Hellström
Bad Things - Jace Everette
Death and all his friends / the Escapist - Coldplay
The end's not near - Band Of Horses
Any Other World - Mika
I don't believe you - Pink
Unchained melody - U2
Unchained melody - Righteous Brothers
I am your servat - Sugarplum fairy
Mean street - Mando Diao
Jag får liksom ingen ordning - Lars Winnerbäck



Så, om det är nån som är lite sugen på söndagsmys med bra musik har ju jag gjort den värsta tjänsten! Själv idag, tackar som frågar, så har jag varit i kbhallen och kollat på derby/seriepremiär och framförallt sporty spice Julle. Nu väntar plugg och yoghurt med flingor, walnötter och honung.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0