Nu drar jag igen!

Denna svenska sommar, är den inte helt fantastisk? Det är denna årstid jag går och längtar efter hela året och när den tillslut är här så vill man aldrig att den ska ta slut! Skulle helt klart kunna tänka mig att bo på ett varmare ställe året om nån gång i framtiden.

Jag och kusin L åker till Kungshamn på lördag till J som jobbar där! Blir en weekend på västkusten alltså, ska bli mycket trevligt med alla båtar, stränder och fina klänningar. Blir helt klart mittbena i helgen haha (för er som inte vet är det ett ständigt problem för mig att betsämma benan och nu har det blivit snebena ett tag men när man vill vara lite extra trendig är mittbena roligare)



Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha det himla trevligt, hoppas vi ses innan du åker :) pusspusspusssss

2009-07-02 @ 07:00:50
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: L till A

Jaaa, det hoppas jag med hurru:)

2009-07-02 @ 18:08:28
URL: http://adolphsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0