Photoshop



Jag fick photoshop i julas, men jag förstår mig inte mycket på det. Detta har jag i alla fall lyckats knåpat ihop, och bilden i förra inlägget. Men det var med nöd och näppe! Haha. Om någon vet mer om PS kan den gärna få skola mig, för det är ju rätt kul!

Imorgon börjar skolan, usch, jag vill inte. Igår var det revyrep, för 70 pers så jag räknar det nästan som premiär. Men den riktiga premiären är på fredag, börjar redan komma lite nerver. Har hittat ett riktigt guldkorn till band, Band of skulls. Aningens mystisk musik i vissa partier, annars rock/indie. Hittade bandet från deras New Moon soundtrack Friends, vilken är nästan den bästa på hela skivan!

Peace

Kommentarer
Postat av: kusin j

tror det finns en sida vid namn webdesignskolan.com/photoshop.. en massa tips och trix. by the way, miss you! puss

2010-01-12 @ 11:02:42
Postat av: Anonym

Aha! Nice, tack! Miss you to! PUSS

2010-01-12 @ 21:19:56
Postat av: Linda

Aha! Nice, tack! Miss you too! PUSS

2010-01-12 @ 21:20:26
URL: http://adolphsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0