Aj...

Det är lite svårt att skriva för mig just nu för att hela handen är lindad. Jag ska berätta storyn bakom det snart.

Gårkvällen var en såndär gårdag i Köping som dycker upp mycket sällan men som är så underbart. Hade föreställning, alltså revyn, släkten kollade denna gång och föreställningen gick verkligen skitbra! Efter det spelade Dan Viktor. Han är så grym! Så kul att han har gått på Carlforsska. Han är så begåvad och sjukt pratglad! Det var nån låt som hette något med Elin som jag fick gråtklump i halsen av... Aja, runt 1 blev det hemgång. Somande som en stock.

Imorse vaknade jag, i nån konstig ställning och hade ont typ i hela kroppen. Men en sak gjorde sjukt mycket ondare än allt annat. Mitt lillfinger. Har stukat det och nu har Linda lindat fingret. Snart ska ajg ner till kicks och köpa ny foundation, tänkte också kolla in hm på stan som fått divided! Syns! Revy ikväll!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0