Let's twist it

Vad har hänt med mina rubriker? Kommer aldrig på något vettigt nu för tiden så det blir bara lite random ord. Men det är väl lite kul? happ, är glad idag. Det ligger bakom dagens rubrik.

För tillfället renoverar jag mitt rum, så jag rensar lite grejer och lyssnar på sjukt bra musik. Blivit smått beroende av Bon Iver. Pappa som monterar de nya möblerna rymde så nu hamnade jag framför datan.

Är det bara jag som HATAR basshunters reklamklipp på Spotify? Gaaah, blir lika jävla irriterad varje gång. Vadå "Hello, heeello. Sorry for the interruption... bla bla bla... And it's pretty good actually" Fan vad irriterande kille, prata vanligt för fan.

Förutom att renovera mitt rum har jag en hel del annat för mig idag, så det blir inte länge att sitta här framför datan. Mitt tidsschema är aningen pressat. Vad hände med lugn och ro på lovet? Har ju massor med skit veckan efter i skolan. Men det får i alla fall vänta, orkar inte. Skyller på febern som idag har gått över.



Åh, från i somras. Myyys.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0