Helgen

I helgen var det bland annat spelning med Julle på min fasters 60 års fest! Det var en jättelyckad kväll och självklart rockade vi som vanligt. Lärde mig även under denna kväll lite nytt på gitarren, härligt. Det var lördagkväll alltså...

Fredag kväll spenderades i Boakatopah (kanske rätt stavning? haha) med Julle och Elin. Vi åt tacos och kollade på Idol såklart. Mariette var ju bäst! Tråkigt hon åkte ut. Vem tycker ni ska vinna? Jag hejar på Kalle nu, tycker Erik mest är en levande kareokemaskin och Tove kan inte ta kritik, fast hon är ju grym det kan jag inte säga annat om...
Lördag förmiddag befann jag mig i KMV-lokalen med luciakandidaterna och sjung en vacker liten sång. Idag har jag varit på Haga i nästan 5 timmar och repat till revyn. Sen var det bara hem, äta mat, plugga och träffa kusin Camilla en snabbis!


En bild på några andra kusiner och farbror! Älskar bilden.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0