Vegoveckan har börjat

Spännande, spännande! Laddade imorse med en ostmacka, ikväll ska jag ner till Willy's med mamma och köpa lite vegetarianmat. Jag tycker det är roligt att prova nya saker! Elin gav dock upp innan hon ens visste om det, kaviar till frukost... Tankspridd flicka! Får se om jag klarar mig till Fredag, målet är onsdag. Allt annat är bonus.

Slutade tidigt idag, hade bara 4 lektioner förra veckan och det ser inte ut att bli fler denna vecka. Hade 2 lektioner idag, slutade vid hlav 1 och tog bussen hem. Idag ska jag titta på gossip girl, göra en powerpointredovisning om London och spela teater. Glöm inte "Hud mot hod", premiär 6 juni!

Man ska inte sola solarium, kommer bara mer och mer sådana här bilder i tidningar. Den här är bara en av 1000. Flickan är 13, kommer från England och solade i 15 minuter. Jag tycker dock att det såg ännu rödare ut i tidningen och inte med min dåliga mobilkamera.


Kommentarer
Postat av: amila

hahaha kan inte låta bli att skratta åt räkan:P

2009-05-18 @ 15:39:10
URL: http://amila.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, nej så vill man inte se ut inte!

kul att du läser bloggen:)

2009-05-18 @ 15:44:12
Postat av: AMAAAAAANDA

usch, jag hatar den där äckelbilden......... solarium ENDAST innan hultsfred, om det behövs.

2009-05-18 @ 16:50:06
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: Miss Linda

men varför ska du sola innan en festival för? du komemr iaf att ha lera över hela kroppen:* mmmmmmmmmmmmmmums

2009-05-18 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0