Sent på kvällen väcks många tankar

Imorgon ska jag färga håret på min favoritsalong hos min favoritfrisör. Hoppet fins om att denna rastlöshet som jag har för stunden kanske minskar imorgon.
Imorgon har jag även bara en lektion, kul och ovärt. Men allt är sig likt eftersom att jag bara har haft en lektion varje dag i 2 dagar nu. Kul och ovärt likaså. På torsdag och fredag, också bara en lektion. Ni fattar poängen, jag har 5 lektioner denna vecka.

Ingen säger något så bra som Lars Winnerbäck. Det finns ingen som kan förstå mig så bra som hans musik i mina öron. Det finns faktiskt många artisters musik som förstår mig. Men ingen slår Lars på en desperat kvällskvist som denna.

Bjuder på en bild på mig i en av alla helgens bravader. Nu är det sex and the city snart, tacka gudarna för det!

Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är så snygg snygging :D jag vill se ditt hår också!

2009-05-27 @ 21:34:43
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Amanda! Du är en snygg snyggis du med. Och tids nog kanske det kommer upp en bild, vem vet:) Annars ser du ju mig irl snart

2009-05-27 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0