Eurovision vs. Robinson

Ja, som ni ser på rubriker så har jag faktiskt 2 tvapparater igång på grund av beslutsångest. Jag är lite ledsen på Ryssland för allt med Pridegalan, ett land som säger att dom byggs upp ska inte gripa de som var med i Rysslands årliga pridefestival. Dåligt! Även de faktum att Eurovision Song Contest ska hållas i ett land som inte har yttrandefrihet tycker jag är dåligt. Även om jag tycker att EuSC för övrigt är en skittävling så är jag alltid patriotisk och hejar på Sverige.
-Visste ni att Marlena som tävlar för Sverige i år har gått på mitt gymnasie och min linje? Jag tycker det är underbart att se hopp för framtiden, att mina drömmar fakitskt inte är omöjliga att slå in! Marit Bergman har också gått på min skola, vilket är lite mer i min smak. Dan Victor (som jag ska kolla in på Peace & Love i sommar) och Mattias i EMD också!

Julia kommer snart hit, får se vad som händer med min lördag!
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0