Bilder från gårdagen

Hej!
Jag slipar på ett kanoninlägg som kanske kommer upp nån gång i veckan. Jag tänkte, eftersom att jag äter så jävla mycket glass tänkte jag dela med mig utav de godaste glassarna i världen enligt mig och lite egna recept! Håll utkik, man vill inte missa ett sånt erbjudande. Tro mig, min pappa kallar det "glassanalyser" när jag ska välja glass.

Gårdagen då! Vi fixade på scenen som sagt, och det vart så sjukt bra! Här kommer bilder.
Glöm inte: Hud mot hud, premiär 6 juni. Föreställningar även 7 juni, 14 juni och förmodligen 10 juni. Sen kommer det mer föreställningar i Augusti och eventuellt skolföreställningar också! Rek. från 14 år.

 
 

Översta raden, bilden till höger är Emmas och Robins konstverk som förövrigt regissören som jag träffade senare på gårdagens kvällskvist mycket nöjd med!! Undre raden, till vänster är mitt kära träd, mitt kärleksbarn.

Peace

Kommentarer
Postat av: Karl

Vad snyggt det blev!

2009-05-24 @ 19:29:05
URL: http://dallaskarl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det blir nog kanoners!

2009-05-24 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0