Laddar inför premiär

Japp, idag var det genrep! Gick kanoners kan jag tycka för min egen del, jag är stolt. Hoppas bara att nerverna håller till imorgon the big day premiär. Ikväll, oj vad mycket klockan har blivit sitter jag ensam, eller ja, med familjen. Har spelat gitarr, lyssnat på Amanda Jenssen och the Kinks och läst bloggar.

Snart är det lov, jag längtar så jävla mycket! Och jag .. hm.. nej.

Vill ni veta en annan sak? Nyss, anledningen till att jag skrev detta inlägg, är att helt plötsligt när jag satt här och lyssna på Jenssen så känner jag helt plötsligt Amandas parfym. Alltså, inte Amanda Jenssens, utan Amanda min vän. Helt omöjligt att hon är här men ändå väcks tanken att hon står och lurar runt hörnet.



Denna vardagliga Linda hälsar alla där ute: -NI SOM ÄR ÖVER 18 OCH HAR RÖSTRÄTT, RÖSTA. NI HAR MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA SVERIGE OCH EUROPA I SVÅRA TIDER SOM DESSA OCH DET ÄR DÅ POLITIKEN BEHÖVS SOM MEST.

Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA! Du är så söt :) jag kanske hade gnitit mig på väggen senaste gången jag va hos dig? usch, det lät lite konstigt. vi ses ikväll linda, jag längtar :D<3

2009-06-06 @ 10:43:14
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: Linda till Amanda

Hahaha, du är då knasig du;)... men jag kommer inte på en annan lösning på det så, det va nog så! Jag längtar också!!! puzzzza

2009-06-06 @ 12:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0