Hemma från världens fest

Väder, vind, musik, sällskap, allt har vart så jävla bra! Peace and love -09, sveriges största festival med ca 40 000 pers gjorde världens bästa fest! Bilder kommer någon gång när jag fått bilderna av Gammel-Anna.

Håkan Hellström dessutom, var det bästa jag någonsin sett! Jag älskar honom verkligen och tog mig igenom en 2 timmars lång konsert gråtandes konstant hela jävla tiden av lycka och berörd av den vackra musiken. En sån stor inspirationskälla han är! Någon dag Håkan, då står jag också på Peace and love scenen och insprierar andra människor, precis som den bästa av det bästa. Du.

Duschen satt inte lite fint idag, inte att äta på en tallrik heller. Nu ska jag förmodligen lägga mig och sova, har aldrig vart såhär trött.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0