Ensam med musik en söndagkväll

Just nu saknar jag så många människor.
Känner mig bara lite ensam. Det är fortfarande ljust ute, om det ändå alltid var såhär. Jag borde egentligen sova eftersom att jag ska till Västerås och röntga min tå och leta efter problemet. Den är typ lila, väldigt svullen och doktorn misstänker cellförendringar. Jag tror själv att jag har haft pricken där hela livet men.. det tror tydligen inte han.  Ja, det var anledningen till att jag borde just nu sova, eftersom att vi åker här hemifrån halv tio imorgon. Istället lyssnar jag på the Sounds nya skiva, och har fastnat speciellt för den vackra låten "the only ones". Usch, jag blir rörd när jag hör den. Jag saknar någon väldigt mycket. Det är en sån älskvärd människa.



Så här vackert kan Köping vara en sommarkväll i city. Jag tycker det är fint i alla fall.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0