T-Shirtmani!

Ni läste rätt, på 2 dagar har jag köpt 5 t-shirts haha. Tänkte bjössa på en bild här nedanför också. Det är alltid kul att shoppa och jag älskar att handla t-shirts! Använder det nästan varje dag! Nästa vecka åker jag till Stockholm också, ska bli roligt! Bilden var ju inget att skryta med, mobilkameror kan vara sämst...



Vad mycket jag åker runt i sommar. Borlänge, Kungshamn, västkusten igen och sen Stockholm. Förmodligen bara för att Köping uttråkar mig så extremt, bara dåligt väder och ingen är hemma! Längtar tills nästa vecka då Julle kommer hem, då måste jag festa! Var riktigt länge sen.

Måste fixa headern nån gång när jag har tid också, tror det är den fulaste jag någonsin sett men vafan har man inte ps äre inte så kul heller.
Peace

Kommentarer
Postat av: Amandaaaaaaaaaaa

jag tycker din blogg är snygg, dina tröjor också för den delen ;)

2009-07-26 @ 00:30:16
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Taaaaaaaaaack tötis :D

2009-07-26 @ 12:46:59
Postat av: Linda till Amanda*

Taaaaaaaaaack tötis :D

2009-07-26 @ 12:47:41
URL: http://adolphsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0