Snart 2010

Det var så länge sen jag gjorde sånt här. Och för tillfället tillhör jag lyckosökare så jag gör det här testet! Annars händer inte mycket idag. Har vart på teatern som vanligt och nu ska jag städa för det var nog typ 2 månader sen jag dammsög.

MÅSTE GÖRAS FÖR ATT 2010 SKA BLI BRA!
Hur har året 09 varit för dig? - Speciellt. Konstigt. Dåligt. Bra.
Bättre än förra året?  - Nej.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Mycket.
Har du flyttat under år nollnio? - Nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja, det händer ofta.
Isåfall vilken? -  En av dom, faller - Lars Winnerbäck.
Har du kysst en främling? -Konstigt nog ja.


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - Inte något vidare.
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja, till många.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej.
Har  någon i din släkt avlidit? - Nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? -Hm.
varit i slagsmål? - Nej. Eller bara på teaterscenen.


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja, det händer mig ofta. Haha
isåfall vad? - Ja, eftersom det händer ofta kan jag inte rabbla upp allt.
Har du skämt ut dig? - Även det händer ofta.
Har du varit ute en hel natt? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? - Ja.
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ja.


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Carlforsska.
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Det vågar dom inte.
Hatar du ngn på din skola? - Haha, ja.
Har du gjort något framsteg? - Ja.
Haft alla rätt på ett prov? - Tror inte det.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Ja.
Har du förlorat en vän? - Ja.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Kommer inte ihåg. Haha.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Tror inte det.
Har du ljugit för en bästavän? - Nej.
Har du haft en relation med en vän? - Nej.
Har du många killkompisar? - Ja.

Några bilder från 2009!
Hade gärnat laddat upp 1000 till men sitter vid gamla datan ochd et tar så lång tid att ladda upp bilder så... Dessutom så har jag inga bilder från i höstas på denna dator. Ni får nöja er med detta. Peace









Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej de är verkligen inte lungt!

ahgaha skoja jora de är bara lurre burre :D



/AmandaVarDet

2009-12-20 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0