"Är det inte det ena.."

Kanske jag är en ganska skör människa, när det gäller imunförsvar och sånt i alla fall. Jag köpte en fejktöjning i onsdags (varför? jo för jag tycker det är snyggt, men har inte världens högsta smärtgräns och vill inte ha ett hål i örat resten av livet). Pinnen var lite tjockare än vanliga örhängen men jag tryckte in den och levde med nervryckningar resten av onsdagskvällen. Fram tills för ca 2 timmar sedan så hade jag haft den i mitt öra sedan dess utan större problem. Tänkte ta ut den och titta om örat mådde bra, men då börjar det spruta blod och var.. Mums.. Det är lite svullet också men jag rengorde skiten och tryckte i den igen.


Visst ser den riktig ut?

Här är mer bilder från veckan.

Fina människor, teaterfolket tog en lunch.


Vi trängde in oss alla på Spicy Hot och lekte a la big family.


Some boys var med på 4an.


Emma gör en outstanding min och läser om negerpojkar som spräcker byxor i "Tusen och en natt".


Och jag var mys.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0