Imorgon kommer Magazin24!

...Läs den!

Idag tänkte jag vara hurtig så klev upp klockan nio och planerade en springtur.
För ovanlighetens skull gick det så långt att det faktiskt hände, men i slutet av min slinga jag har så fick jag jätteont i bröstet, alltså där hjärtat sitter. Inte fettvävnaderna som attraherar män... Ha ha. Tillbaks till springturen, ju närmare mål jag kom ju ondare gjorde det. När jag var framme och stannade kunde jag knappt andas och det tog runt en halvtimme innan jag kunde andas igen utan smärtor. Vad beror det här på? Är min hälsa och imunförsvar sjukt ohälsosamt och klent? Varför får jag alltid ont i kroppen eller är sjuk? Hmm...

På tal om det så har jag även spänt en muskel i slutet av rumpan/början av baksida lår som sitter så djupt att jag inte kommer åt den på något sätt när jag försöker stretcha. Konstigt? Ja.



Peace

Kommentarer
Postat av: amila

du var very nice på bilderna;)

2009-08-20 @ 22:19:10
URL: http://amila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0