Föreställning ikväll igen.

Sitter med en kopp te och lyssnar på My Chemical Romance. När började detta kan man tänka sig? När började jag lyssna på ett band som alla kallar emo? Hm, ja i sexan tror jag. Igår fick jag för mig att jag verkligen ville höra sticket i "i'm not okey" och lyssnade på dom resten av kvällen. Trevligt för er och veta, tänkte jag! Hm...

Så, dagens planer. Jag ville ut och sola men vädret är lite sådär, molnigt. Så jag väljer duschen istället, sen förbereda mig för föreställning och äta mat. Jag äter näst intill hästmängder under föreställningsperioder har jag kommit på. Men vad gör man inte för att minska nervositeten.

Bild från Hud mot hud, GAH -TAGGA!!



Peace

Kommentarer
Postat av: Amanda

see yoouuu

2009-08-15 @ 15:28:57
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/
Postat av: Linda

Yeeees I did ;)

2009-08-15 @ 19:44:08
URL: http://adolphsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0